söndagar gör livet mindre kul.



jag bjuder på en dagens !

Det är ganska läskigt hur mycket jag hatar söndagar, det känns som det inte äns är värt att hitta på något på en söndag. SÖNDAG till och med ordet är fult. USCH!
men idag har jag faktist varit iväg och fixat ny dator som kommer hem till mig på tisdag, känns bra !
En sak som är ännu bättre är att jag fick typ 1300 över , man har ju sina kontakter! ;)
Så det blir att lägga undan dom nu i kanske en till två veckor, herregud hur ska det gå.. ? Så får jag mina andra pengar också. Otroligt glad brud för det altså! ni kan ju gissa vad pengarna kommer gå till?!
Nu ska jag ta tag i livet och vara så duktig och städa på mitt rum och ta mig en lååååång dusch, kan vara det bästa!

over and out.

Kommentarer
Postat av: Ida

var det inte någon som inte skulle lägga ut dagens outfit osv? ;)



ULLARED ♥

2011-05-22 @ 16:30:03
URL: http://iduttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0