Lite från igår kväll/natt.







mina tjejer , ni betyder allt, det är sjukt hur mycket jag älskar er!

gårkvällen var underbar, det var mycket skratt och tyvärr tårar, men jag är så glad att jag har dessa underbara brudar ni förgyller min dagar !
Det blev mys ute på min altan först och sedan in mot tvn för att titta på matchen, tur att alla stödjer barcelona annars hade det kanske blivit slagsmål... ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen och sedan slagga. Godnatt alla goda läsare ! och tack för att ni kikar in på min blogg även när jag är kass på att uppdatera, ska bättra mig och blogga mer på dagarna, puss !

Kommentarer
Postat av: sussan !

förlåt för tårarna men tack för att ni fanns! jag älskar er, ni är bäst!

2011-05-30 @ 08:39:42
Postat av: Tysken

fett go kväll ! måste göras om ! ääääälskar minen ;) visca barca!

2011-05-30 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0