Everyday I’m shuffelin







Hemskt mycket förlåt för sen uppdatering, men bättre sent än aldrig !
Kom hem för ett tag sedan efter en dag hos susanna, det fick bli en del tyska plugg men så som vi är så blev det inte så mycket gjort så det blir att ta tag i det ordentligt på torsdag också...
Ute är det storm helt klart, jag som alltid fryser har ju nästan avlidit idag. Vi får hoppas att det blir bättre tills imorn.

Everyday I’m shuffelin.Shuffelin shuffelin. Åh dumma textrad försvinn ur mitt huvud ! Jag blir gaaaaalen.


Kommentarer
Postat av: sussan!

va vare jag sa?! ingen bild på mig, just what i told yaaaaaa bitch! :D<3

2011-05-24 @ 21:18:07
Postat av: Tysken

Bra Linnea :) imorn så blir de 3 inlägg :d<3 jag måste ju ha nått att läsa ;)

2011-05-24 @ 21:30:02
Postat av: Ida

snygga lurar ;)

haha ååh bästa låten juuee <3

2011-05-25 @ 21:05:53
URL: http://iduttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0