är ni med jao?




ready for takeoff ?
äntligen , eller vad säger ni? Har haft lite press på mig nu att börja blogga för har fått en del förfrågningar och sparkar i baken om att jag verkligen ska börja blogga igen. Självklart känns det kul för det betyder då att någon faktiskt är intresserad! Så igår kväll satt jag och ida och försökte få ihop en design och sådär. Blev faktiskt nöjd med resultatet så får hoppas nu då att bloggsuget håller i sig denna gången.

jag bjuder på en sjukligt slapp bild, hade en '' Hej orkar inte fixa mig dag'' idag men kännde endå att det är roligare med bilder. Så det fick bli en i min smutsiga spegel!

Nu vet ni, Linnea jw är i farten så se till att ha koll ;)

Kommentarer
Postat av: elinorh

äntligen linnea ! ♥

2011-05-21 @ 19:38:31
Postat av: Ida

woho, nu ska du uppdatera 3 gånger om dagen eller vad va det? ;)

2011-05-21 @ 19:59:43
URL: http://http:/iduttan.blogg.se
Postat av: Salle

Underbart fin är du gumman! <3

2011-05-22 @ 13:25:17
Postat av: TYSKEN

Blooogg! Jag kom hit utav en slump :d<3 haha

2011-05-23 @ 07:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0