uppmärksamma att....

Ni faktiskt får bli duktigare på att kommentera! statistiken på bloggen är helt okej men ni verkligen suger på att komentera, om ni vill ha mer uppdatering får ni faktiskt ge lite cred tillbaka !

I alla fall så vaknade jag vid två idag , första dagen på sommarlovet som jag faktiskt riktigt har sovit ut! åh gud vad jag älskar att sova :D
Har precis kommit ur duschen så det får bli att sätta upp håret i en toffs och på med glajjorna så ska jag ta en promenad med vovven. Sedan tänkte jag höra av mig till tjejorna och se vad vi hittar på ikväll, någonting blir det säkert! men ni får ha det såbra sålänge så hörs vi sen, njut av att solen faktiskt är framme då och då!




Hittade föresten en jacka förut som jag glömt av att jag köpt, visar senare !


Kommentarer
Postat av: Tysken

jag uppmärksammar detta ;) blir de nått ikv så kan du la höra av dej !

2011-06-20 @ 15:40:09
Postat av: ida

ha det så kul :c

2011-06-20 @ 18:39:14
URL: http://iduttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0