I am walking on sunshine







har haft en jätte mysig eftermiddag med tjejerna idag, först en fika och sen vandrade vi ner till kanalen och satte oss en stund, bella var även med men tjejen drog tidigare så ni får klara er utan en bild på henne , och nu ska hon vara borta och campa i flera veckor ! :( suck.
Menmen , har precis käkat, behövligt eftersom jag inte käkat något på hela dagen innan ...
Nu ska jag bara slänga ner lite grejor och tar sedan 22:22 bussen iväg till ida och slaggar där inatt för att sedan imorgon åka iväg och jobba på brännan ;)

Kommentarer
Postat av: Tysken

Snyggaste bilden du kunde ta eller? ;) haha! Btw: gryyyyyyym uppdateriing idag linnea :d fortsätt så! Gör massa roliga inlägg imorn, så att jag har nått att läsa i bilen :) oj va långt de blev.. :s

2011-06-29 @ 00:24:08
Postat av: Markus

Min Saris var söt!

2014-01-19 @ 13:53:18
Postat av: Markus

Min Saris var söt!

2014-01-19 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0