Har redan hunnit med mycket och dagen är ännu inte slut !



en suddig bild i spegeln, trevligt !
kom precis hem och tänkte att jag nog måste uppdatera bloggen lite !
Drog som ni kanske har sett upp till stan vid tio tiden och åkte faktiskt dit upp med min farfar och fixade mig sedan hemma hos honom och väntade på att markus skulle bli klar. Mötte honom sedan vid stan runt tolvtiden. Där blev vi kvar ett tag och fixade tillslut lite grejer ;)
Sen så tog vi markus cykel och tramapde iväg mot överby , ni kan kanske gissa vem som satt bak på pakethållaren? hehe. Käkade på donken och cyklade sedan hem till honom.



aw, söt bild man hittade på sig själv hemma hos farmor och farfar.... jaja alla har vi en gång varit små"

Kommentarer
Postat av: elinorh !

sv; DU OCH JAG FIKA NÄSTA VECKA HELLLLL YEEEAH <3<3

eller föresten ,skriv när du har tid så fixar vi de habibi , saknar dig massor ♥

2011-06-21 @ 18:40:31
URL: http://elinorprinsessan.blogg.se/
Postat av: sussan!

hahah! alltid lika söt tjejen :*

2011-06-21 @ 20:12:46
Postat av: Tysken

Gud så gosig du såg ut! :d

2011-06-22 @ 00:04:26
Postat av: emilia

vad söt! :D

2011-06-22 @ 00:06:38
URL: http://emiliaalouise.blogg.se/
Postat av: Jesperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr med ett r

vilken liten sötnos :D<3

2011-06-22 @ 00:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0