Back in cyberspace.





no makeup style, glajjerna inne.

Jag är ledsen för uppdateringen, vågar inte ens ta mig en titt på statestiken! Det har varit något fel med bloggen så har inte kunnat ladda upp bilder.. och jag hatar bloggar utan bilder. Så det fick bli ett två dyns bloggpaus!
Men nu är jag tillbaka, taggad inför långhelg och allt!
Dagen tillbringades med min älskling bellabus. Det blev några timmar nere vid kanalen med musik och bara chilla med livet. Sen så blev det lite roligt med några killar/män (haha) som satte sig brevid oss. Herregud. Vi drog i alla fall vidare mot solariumet ett bra tag senare. Får se till att inte bli solberoende igen! Vi hörs imorn med bättre uppdatering. Puss godnatt "

du är nog för bra för att vara sann, get over it.

Kommentarer
Postat av: amanda

vart solar du söt ? :)

2011-06-02 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0