All i ever wanted was to see you smiling.


tillbaka igen. Som ni kanske har märkt så har bloggen legat nere i några dagar. Men mitt humör har inte varit på topp, hade fullt upp i helgen. Har  inte sovit något dom senaste dagarna heller. Så ja, ni förstår kanske att jag inte haft någon blogglust ? Förstår ni inte det så skitsamma ;) Men ska försöka komma igång nu lite lungt, jag är så sjukt taggat inför helgen också ! Mitt humör är ganska vingligt, sääää! Men nu ska jag röja iordning lite på rummet, herregud vad det ser ut ! Kläder verkligen överallt ... och jag som inte tycker jag har några kläder, nu drunkar jag i dom, livet är härligt... haha !
Så här slapp var jag idag, hann typ inte sminka mig och en slarvig knut på huvudet, CHICKT!

Kommentarer
Postat av: sussan !

vad händer i helgen?! är jag ouppdaterad eller har jag bara dåligt minne? :(<3

2011-06-08 @ 21:39:35
Postat av: ida

ULLAREEEED ♥

2011-06-08 @ 21:50:20
URL: http://iduttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0